piątek, 24 sierpnia 2012

Prolog: Sześć końców świata.

- Spójrz na siebie. Jesteś nikim. Wyglądasz jak pedał... No tak, ty jesteś pieprzonym pedałem. 
Ojczym zaśmiał się drwiąco i obrzucił mnie pogardliwym spojrzeniem. W oczach poczułem piekące łzy bezsilności. 
- Jestem Harry Styles. Chciałem się zabić, bo świat się dla mnie skończył.
*
- Suka! Pieprzona suka!
Huk. Uderzenie. Kobiecy szloch. Skuliłem się na łóżku, zaciskając powieki. Nie potrafiłem inaczej, bo wiedziałem, co za chwilę się stanie. Po chwili drzwi otworzyły się z ogromnym hukiem, a ja poczułem mocne uderzenie skórzanym pasem wzdłuż pleców. 
- Jestem Liam Payne. Chciałem się zabić, bo świat dla mnie nie istniał.
*
Rozejrzałem się dookoła niepewnie i powoli przysiadlem w wilgotnym złączeniu dwóch opuszczonych budynków. Wziąłem głęboki wdech, mając jednocześnie nadzieję, że nikt mnie tu nie znajdzie. Już po chwili jednak usłyszałem znajome głosy i śmiech mego oprawcy. Wiedziałem, że jest już za późno, że nie zdążę uciec.
- Nazywam się Zayn Malik. Chciałem popełnić samobójstwo, bo świat był zbyt okrutny.

*
- To już sto osiemdziesiąt dolarów, frajerze. Pamiętaj, ja nie żartuję. 
Ostatnie kopnięcie. Zwinąłem się z bólu na chłodnej płycie chodnika i jęknąłem głucho. Zacisnąłem powieki modląc się, aby wszystko już się skończyło, aby zostawili mnie w spokoju. Czułem jak powoli tracę siły. Godność straciłem już dawno.
- Jestem Louis Tomlinson i chciałem się zabić, bo świat stracił barwy.

*
- Grubas!
- Tchórz!
- Frajer!
- Jesteś zerem!
- Spasła świnia!
Jedna tabletka. Jeden kieliszek. Druga tabletka. Drugi kieliszek. Dziesiąta tabletka. Nicość.
- Jestem Niall Horan, chciałem się zabić bo świat mnie nienawidził..


*
- Przykro nam, nie udało się nikogo uratować.
Bezsilne opadlam na wypaloną trawę i załkałam cicho. Przecież... To nie mogła być prawda, po prostu nie mogła! A jednak... Była. Cztery czarne worki wyniesione przez strażaków nie klamaly. Głośny szloch rozniosł sie po całej ulicy w środku nocy.
- Jestem Giovanna La Torre. Chciałam popełnić samobójstwo, bo świat mi się zawalił.

15 komentarzy:

  1. "Całe pomieszczenie wyglądało tak, jakby właśnie nawiedziło je tornado o sile porównywalnej do Katriny – po podłodze walały się porozrzucane ramki ze zdjęciami, porozdzierane kartki, ich wspólne pamiątki teraz już zniszczone walały się w jednym kącie. Pod oknem, gdzie wcześniej leżała torba Juli, teraz walały się odłamki wazonu, który Harry – wiedziałem to na pewno – stłukł tuż po jej wyjściu. Cały ten obraz znajdował swoje dopełnienie w Hazzie, który siedział na łóżku, wpatrzony w swoje dłonie."
    http://our-month.blogspot.com/ zapraszam na Chapter One

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł.
    Nie spodziewałam się, serio .
    Prolog wspaniały!
    Mimo tego, że jest prosty i taki... skromny, to jednak zaciekawiłaś mnie tą nutką dramatyzmu i tajemniczości.

    Wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Zrobiło mi się słabo gdy przeczytałam co 'zrobił' Niall. Sześć istnień, które chciało się unicestwić, ale się nie udało. Jest ciekawie, fascunująco i jeśli możesz poinformujesz mnie? @sourisik - U know what i mean.
    [final-souffle]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawka (ach ten mój zapłon) twitter: @HipstaMouse ,nadal czekam na pierwszy rozdział, naprawdę!

      Usuń
  4. ja cię pierdziele .;))) ale zajebiste!!!!!!! nie mogę się doczekać następnego rozdziału .;DDD a właściwie pierwszego <3 piszesz świetnie .;**** to będzie bromance -zarry ? ;D <33 bo ja kocham te bromance <33 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że bardzo zaciekawił mnie ten prolog. Jest bardzo tajemniczy, przez co zachęca do dalszego zgłębiania się w tę historię. Mam nadzieję, że nie porzuciłaś tego opowiadania (patrząc na datę) i niedługo doczekamy się pierwszego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow. Nigdy nie czytałam niczego takiego, ale bardzo mnie to zainteresowało. Zobaczę co dalej ;D Dodaj Szybko! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Boże, najlepszy prolog jaki kiedykolwiek czytałam. Mam nadzieje, że następne rozdziały utrzymają ten poziom (w co nie wątpię). Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne!!! Zaczynam czytać twojego bloga i jestem ciekawa co wydarzy się dalej :)
    Zapraszam do siebie (nowy rozdział!) drop-of-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jednym słowem. Szkoda, że tak dawno nic nie było dodawane, naprawde napaliłam się na to opowiadanie.. Cudowny początek, taki strasznie inny od wszystkich. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. [SPAM]
    Z góry przepraszam za spam :)
    Wejdziesz?
    http://forever-in-my-dreams.blogspot.com/
    Bardzo zależy mi na twojej opini ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;d
    Zadajcie sobie pytanie- co byście zrobili, gdybyście nagle dowiedzieli się, że umieracie? Że wasze dni są policzone? Że od teraz ciąży nad wami przerażająca świadomość tego, że nieuchronnie zbliżacie się ku końcowi. Zapewne większość z was załamałaby ta wiadomość. Ale ona była inna. Chciała wycisnąć z życia jak najwięcej, niczego nie żałować, cieszyć się każdą chwilą. Póki jeszcze mogła.
    Nazywa się Catalonia, a jej czas dobiega końca.
    50 postanowień na 5 lat życia, młoda, pełna energii dziewczyna i pięciu zagubionych chłopców.
    www.i-wont-let-you-go.blogspot.com nowe opowiadanie o one direction. ZAPRASZAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  12. [Spam]Hej! Chciałybyśmy zaprosić na nasz nowy blog: http://ill-look-after-you.blogspot.com/Na razie mamy imaginy, ale wkrótce pojawi się tam opowiadanie o dwóch dziewczynach, które rozpoczynają swoją przygodę z One Direction. Będzie tam wiele sekretów, smutnych, ale także i wesołych sytuacji.Serdecznie zapraszamy!!

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc tak... bardzo ciekawy prolog. Jest po prostu wyjebany w kosmos, tylko tyle mogę powiedzieć.
    Strasznie czekam na I rozdział, choć pewnie się już nie pojawi :c
    No cóż, jeśli się pojawi to byłabym wdzięczna za poinformowanie mnie :
    pamietnik-umarlej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie: advicesforgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń